Selasa, Januari 13, 2009

Berakhirnya 2008.



Ada lagu baru? Lirik baru? Gitar baru? Gadget baru? Sound baru? Sebaiknya guna yg lama jika masih bisa digunapakai.

Setiap zaman yang akan kita lalui sudah pasti memanjangkan lagi fikiran kita tentang makna hidup ini. Setiap waktu yang mendatang akan memperbaharui ingatan kita tentang diri dan nilai-nilainya. Pasti.

Hanya keupayaan kita untuk menerima atau menolak idea-idea baru dalam proses mengenali hidup ini. Makanan tidak akan habis kita makan. Bagi yang bekeluarga bilangan anak mungkin bertambah, atau anak semakin membesar. Apakah ini bisa jadi indicator pada potensi minda dan ingatan kita yang bisa menerima perubahan baru?

Tulis musik kamu banyak-banyak ye kawan-kawan……….

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nak promotelah :)

Klik ya...

Terima kasih

Mak Su berkata...

saya tak pandai menulis yang sebegitu :)

ariapertama berkata...

Ya dhuat,
jika nak tlg promote sgt di alu2kan. Bole jd team member, jgn lupa ini promosi yg sgt historical sifatnya. krn apa? krn kita dtg dr keturunan yang sama...anak2 parit api.

Mak su.
Maksu lg teror melorek perasaan dgn pen. Xsemua org ble buat begitu.

ubilepih berkata...

salam n salute bro...bila hasil mau kluaq di pasaran,,tlg infrom wa bro

ariapertama berkata...

teman-teman.

semua hasil kerja seni itu nanti akan mula kami pasarkan secara online atau digital distribution. Sekitar bulan februari atau mac nanti. Akan kami war-warkan butirannya kelak. harap dapat bersabar. Sokongan mahupun bantuan dr kalian amat kami hargai.
Sebarang pendapat, idea atau komen sila kemukakan pada pihak kami di ariapertama@yahoo.com

Trima kasih.

Tanpa Nama berkata...

matahari sudah terlalu tua. ya, mungkin. dari lapan ke sembilan, cuma angka. matahari, yang tua masih begitu-gitu juga. dari lapan ke sembilan, tidak punya beza, kecuali bagi akal yang tidak henti bergerak. maka, karya, adalah bukti jelas tentang hasilan dari kegairahan menggerakkan akal (juga) rasa.
-suddinlappo

Tanpa Nama berkata...

jgn lupa, bulan juga ada..ia hati,teman pd akal. Tiada bulan mentari bisa rasa malu.Keterujaan itu ransangan dr yang ada.

- ariapertama